wtorek, 23 kwietnia 2013

AVON Luksusowa regenerująca maseczka do włosów z ekstraktem z czarnego kawioru.

Witam po dłuższej przerwie :)

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją maski do włosów firmy Avon.



SKŁAD: Aqua, cetearyl alcohol, dimethicone, steramidopropyl dimethylamine, dimethiconol, quaternium-91,cetrimonium methosulfate, parfum, PEG-40 hydrogenated castrol oil, phenoxyethanol, phosphoric acid, hydroxyethylcellulose, methylparaben, disodium edta, glycerin, panthenol, phytantriol, caviar extract, laminaria japonica extract.

Sposób użycia: Obficie nałożyć na umyte włosy, zwracając szczególną uwagę na końcówki. Zostawić na 10 min. Spłukać i układać jak zwykle. Stosować raz w tygodniu.

MOJA OPINIA: Jak to zwykle bywa kolejny raz przekonałam się,że Avon ma kiepskie składy swoich odżywek, jest to bubel nafaszerowany silikonami, obciąża włosy bardzo, już po kilku godzinach wyglądają nieświeżo, mimo obfitego spłukiwania. Włosy w miarę mięciutkie i miłe w dotyku, ale jest to zasługa oblepiającego silikonu, który niepotrzebnie obciąża i nadbudowuje się na włosach.  Nie polecam!!!!!!! Nie jest warta swojej ceny ( 26zł, ja dałam w promocji 17,- ). Zapach cięzki, drażniący dla mnie, konsystencja ok, nic nie spływa. Ekstarkt z kawioru na samym końcu, więc pewnie śladowa ilość :)
 Myślę, że za te pieniądze można kupić o wiele lepsze maski z rewelacyjnymi składami :)

OCENA:  2/5

1 komentarz:

  1. nie lubię kosmetyków tych firm avon i oriflame . mam uprzedzenie mimo iż nie używałem, wiadomo że nie będą działać :v

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy pozostawiony komentarz :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego działania :)
Na pewno na każdy odpowiem i z chęcią odwiedzę komentującego :)
Zapraszam do pogawędki :-***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...